"Een tien voor klanttevredenheid"

Goal 10 Klanttevredenheid

Ons doel

Klanttevredenheid

Het plezier en toewijding van waarmee wij werken blijft niet onopgemerkt. Onze klanten kijken met interesse en verwondering naar onze organisatie. We zijn een inspirerend voorbeeld van goed ondernemerschap. Dit plezier en deze toewijding zitten bovendien ook in onze producten. En onze dienstverlening brengt niet alleen een glimlach tot stand, ook ons jaarlijkse Klanttevredenheid Onderzoek laat mooie cijfers zien. Uiteraard vertaald in goede nettoresultaten en groei van het aantal orders.

Goalkeeper: Arjen Hoekman

Hoe willen we dit bereiken?

Om meer invulling te geven aan dit Goal wil ik graag samen nadenken over subdoelen. Dit kan gaan over:

  • Hoe voorkomen we eventuele fouten?
  • Wat kunnen we in het onderling samenwerken verbeteren?
  • Waar loop jij ‘te vaak’ tegenaan?
  • Wat doen we goed en moeten we dat nog sterker maken?
  • Wat kunnen we in de samenwerking met de klant verbeteren?
  • En qua leverbetrouwbaarheid en kwaliteit
  • Hoe maak je van een klacht een kracht?
  • Hoe kunnen we beter over onze processen communiceren?

 

Mijn vraag aan jou:

Wil jij, vanuit je functie, of vanuit commerciële belangstelling, meedenken en meedoen aan de ontwikkeling en uitwerking van dit Goal? Dan nodig ik je uit om je aan te melden door mij een mail te sturen.

Doe je met mij mee?

Heb jij over één van deze onderwerpen een goed idee, of wil je iets delen over een heel ander aspect van dit Goal? Dan zijn we op zoek naar jou! Iedereen kan bijdragen zodat vele handen en hoofden licht werk maken.

Een idee met ons delen betekend niet dat je meteen ook actief mee moet helpen.

We zoeken:
Vrienden - draag jij ideeën aan?
Ambassadeurs - praten er positief over met anderen
Partners - helpen actief mee, dragen ideeën aan, of onderzoeken iets

Meer info of belangstelling?
Arjen Hoekman