"Alles blijft veranderen, en dat biedt kansen"

Goal 9 Schuivende panelen

Ons doel

Schuivende panelen

Een ding is zeker: alles blijft veranderen. Wie in de markt wil blijven zal veranderingen tijdig moeten signaleren. Er zijn continu ‘game changers’ die onze wereld op zijn kop zetten. Denk bijvoorbeeld aan Corona - behalve de ellende van lock downs heeft het bij veel ondernemers de nodige creativiteit gebracht. Zo gingen restaurants massaal over op afhaal-concepten of thuis-koken en click and collect deed haar intrede.
 
Van langer terug is natuurlijk de overgang van koopgedrag in winkels naar online shopping. Waar in de begin jaren van internet niemand nog online shopping vertrouwde is het nu niet meer weg te denken. Het aandeel online televisie kijken ten opzichte van traditionele televisie is sterk aan het veranderen en reclame zal steeds meer via online kanalen als YouTube plaats gaan vinden.

Dit soort verschuivingen van 'het wereldtoneel' noemen we ook wel 'schuivende panelen'. Wie trends en veranderingen tijdig signaleert kan vernieuwend blijven...

Voor dit Goal is nog geen Goalkeeper. Als je belangstelling hebt of je hebt ideeën die ons alert houden neem dan contact op met Michiel Mulder.

Hoe reageren we hierop?

Er passeren talloze trends en eindeloos veel nieuwe ontwikkelingen blijven op onze deur kloppen. We dit tijdig signaleert kan hier op tijd op inspelen. De vraag blijft dus: welke verschuivingen in doelgroepen, oriëntatiefases, middelen en aankoopgedrag vinden plaats? En hoe reageren wij hierop?
 
Heb jij ideeën over bijvoorbeeld:

  • Consumenten- / koopgedrag en verandering
  • Vergrijzing en online aankopen of winkel-trouw
  • Partnerschappen
  • Influencers
  • E-commerce of online ontwikkelingen
  • etc.


Deel je inzicht.

Doe jij mee?

Heb jij over één van deze onderwerpen een goed idee, of wil je iets delen over een heel ander aspect van dit Goal? Dan zijn we op zoek naar jou! Iedereen kan bijdragen zodat vele handen en hoofden licht werk maken.

Een idee met ons delen betekend niet dat je meteen ook actief mee moet helpen.

We zoeken:
Vrienden - draag jij ideeën aan?
Ambassadeurs - praten er positief over met anderen
Partners - helpen actief mee, dragen ideeën aan, of onderzoeken iets

Meer info of belangstelling?

Michiel Mulder